keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Let's get it started!

Moikka kaikille!

Ensimmäinen haaste on oman blogin
aloittaminen. No, jostakin se on aloitettava.
Jaiks, here we go!

Oon aina ihaillu muiden blogeja ja siitä oonkin saanut
paljon innostusta itselleni myös ja rohkeutta startata
oman ensimmäisen blogini !

Kaikkien aikojen elämänmuutos mulle tuli aikalailla
vuosi sitten kun huomasin, että alan olla huolestuttavissa
painolukemissa ja hommasin itselleni personal trainerin
Lahden Fressiltä ja siitä homma lähti käyntiin oikein vauhdilla!

Oon nuorempana aina ollut ns. normaalikokoinen ja reilu ylipaino
alkoi saada musta otettaan joten pitkän puurtamisen jälkeen
tämä -25kg tuntuu aivan mahtavalta!

Puhumattakaan siitä kuinka kiitollinen olen mun Personal trainerille 
liikunnan riemun tuomisesta takaisin elämään. Kiitos vielä Fressi Lahti ♥
Tässä vielä kuvaa viime joulukuulta ja huhtikuulta ! 







xoxo - J. Elisabeth

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti