torstai 26. syyskuuta 2013

My Birthday!!

Heissan kaikille!

Sunnuntaina täytin siis 22 vuotta, ja heti ensimmäiseksi mun
käskettiin olla ihan rauhassa sängyssä, ja enhän mä malttanut
olla siellä kun mies lähti käymään "jossakin" ja sanoi palaavansa
pian. No, siirryin peittojeni kera olohuoneeseen makoilemaan
ja katsomaan piirrettyjä (kuten ikään kuuluu). 
Ovi kävi ja silmät piti sulkea ja salaperäisesti avomieheni meni keittiöön
ja hetken kuluttua sain tarjottimella aamupalan ja aivan ihanan
pinkin ruusun! 


<3

Lahjaksi sain 50€ arvoisen lahjakortin H&M:lle. Tulikin kovasti 
tarpeeseen, koska olen jo pitkään tarvinnut vaatekaappiini yhtä
naisten luottovaatetta, mustaa jakkutakkia!
 
Jakku: H&M. New favourite!


Päivä jatkui ja kun päivänsankari olin niin sain päättää mitä tekisimme. 
Eli valokuvaamaan! Olen ostanut jo aikoja sitten kuvaamista varten digikameran,
mutta jostain syystä harvoin tulee enää lähdettyä kuvailemaan. 

Wuhuu huipulla!
<3



Tämän jälkeen meillä molemmilla oli niin kova nälkä, että päätimme 
lähteä ulos syömään. Menimme Lahden Kiinalaiseen ravintolaan
Rautatienkadulle, josta saa erinomaisen buffet -ruoan! 
Syntymäpäiväni oli siis aivan huippu ja kaikesta tästä kiitos
miehelleni!! <3

Ruokaa! :)

Remember to enjoy the little things in life,
one day you'll look back and realize they
were the big things.

xoxo - J. Elisabeth



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti