sunnuntai 13. lokakuuta 2013

20 things about me!

Nimeni on Jennina.




Olen 22-vuotias, -91 syntynyt.



Haaveilen paljon ja kaikesta.



Olen oikeasti vaaleahiuksinen.



Olen muuttanut 24 kertaa ja asunut seitsemällä eri paikkakunnalla.



Rakastan urheilun tuomaa hyvänolon tunnetta!


Ammatiltani olen merkonomi.



Työskentelin kaksi vuotta H&M:llä.



Stressaan välillä arkisista asioista täysin turhaan.



Olen hiukan perfektionisti ja pikkutarkka..



Minulla on ihana kummityttö.


Perheelläni on maatila ja yritin olla heppatyttö.


Minulla on extempore-asenne elämään.



Olen näytellyt Kotkan kaupunginteatterissa.


Olen romantikko.



Rakastan yllätyksiä ja niiden tekemisestä lähipiirilleni!



Olen aina ollut isintyttö.







Tärkeintä elämässä minulle ovat ystävät, puolisoni ja perhe.




Minulla on 14-, 11- ja 5 -vuotiaat sisarukset. 


"Live your life!"

xoxo - J. Elisabeth



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti