keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Around the world lalala!

Moikka!

Ajattelin kirjoittaa jostakin joka on lähellä mun sydäntä, nimittäin matkustaminen! Kamala matkakuume on taas ja mieli tekis lähteä jonnekin reissuun. Talvilomalla voisi tällä kertaa lähteä vaikka kaupunkilomalle, ensi talvena lähdetäänkin sitten pidemmälle lämpöön, Thaimaahan! Ikinä en oo siellä käynyt mutta sinne mä haluan, ja sinnehän mä siis tulen pääsemään. ;)

Mulle ei ole väliä niinkään onko matkakohde rantaloma, tykkään myös kaupunkilomista. Ja kaikki uudet maat on aina ihania, Pariisiin haluisin seuraavaksi. Saahan sitä aina haaveilla!

Olen käynyt seuraavissa maissa tähän mennessä (Pahoittelen kuvat tulevat nyt vaan näin putkena) : 

Kreikassa 



Bulgariassa 



Saksassa



Sloveniassa

 Norjassa

Ruotsissa


Espanjassa




Latviassa



Siinäpä ne! Aika paljon sitä onkin jo omasta mielestä tullut reissattua, mutta se vaan on parasta terapiaa! Paljon muistoja, elämyksiä ja uusia näkemyksiä. I love it! Kiva nauttia reissaamisen jälkeen taas Suomestakin. :)

"Travel often; getting lost will help you find yourself!"

xoxo - J. Elisabeth

2 kommenttia:

  1. Voi miten ihania lomakuvia! Liityin sun lukijaks, liitythän säkin mun :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! :) Täytyypä liittyä, kiitos! :)

    VastaaPoista