keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Happiness is a journey, not a destination

Aurinkoista huomenta! <3


Mahtava viikonloppu takana ja haluan vielä kiittää
meidän ihania vieraita, jotka teki mun syntymäpäiväjuhlista
ikimuistoiset. <3 Mitä muutakaan voi odottaa kun lyödään kaikki 
ihanat kaverit yhteen tilaan; naurua, iloa ja jatkuvaa hauskanpitoa!

Parhain yllätys illassa oli, kun yksi mun parhaista ystävistä oli
oven takana kun ei ollut varma pääseekö tulemaan. Olin ihan 
varma että "no ei se nyt tuu varmaan ku ei oo mitään ilmoittanut",
ja siinä samassa mimmi seisoo mun oven takana! Ilon kyyneliltä ei
vältytty tälläkään kertaa. :)

Tässä vähän viikonlopun kuvasaldoa!

Askartelun tulos! :)

Räppäri valmiina!
Lahjasaldoa :)
Pentikin kynttilä ja lisää kynttilöitä. <3 
The Body Shop:in Mango vartalovoide & suihkusaippua
Flowers!  
Thanks Essi! Uusi lempituoksu. <3
Innostuin myös uudestaan hiuksien kihartamisesta ja seuraava ostos
varmaankin on piippari! Aiemmin oon aina halunnut suoristaa luonnonkiharat
hiukseni, mutta vuosien jälkeen kihartaminen oli mukavaa vaihtelua!
Viimeksi kun mulla on kiharrettu hiukset omiin valmistujaisiin vuonna 2010..

Curls.

Ihanaa viikon jatkoa !! 

"Koskaan ei ole liian vanha asettaakseen uutta päämäärää 
tai löytääkseen uuden unelman."

xoxo - J. Elisabeth

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti